Аналіз роботи ЦДЮТ 

Аналіз роботи ЦДЮТ за 2024-2025 навчальний рік

 

Конотопський ЦДЮТ – найбільший комплексний заклад позашкільної освіти в м.Конотоп. У своїй діяльності працівники закладу керуються Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», Указами та розпорядженнями Президента України, постановами і наказами МОН України. Відповідно до Статуту Конотопського ЦДЮТ педагогічний колектив проводив освітню діяльність за чотирма напрямами роботи: художньо-естетичним, гуманітарним, науково-технічним та оздоровчим.

На підставі  Закону «Про позашкільну освіту»  Конотопський ЦДЮТ здійснює освітній процес з 01 вересня для груп  другого року навчання, з 15 вересня для груп, що працюють перший рік.  Закінчується навчальний рік 31травня поточного року. Згідно Типових навчальних планів кількість вихованців у групах має становити 10-15 осіб,  у гуртках хореографічного спрямування до 25 осіб. У гуртках: авіамодельний, фотогурток,  допускаються групові заняття з дітьми у кількості 5-8 осіб, що затверджується на серпневій педагогічній раді.

Станом на 01 вересня  в закладі щорічно складаються та затверджуються документи, що регламентують освітній процес: навчальний план і план роботи закладу, мережа гуртків, тарифікація, графік роботи закладу, розклад занять та графік роботи адміністрації. Перевіряється наявність навчальних програм кожного гуртка, затверджуються календарно-тематичні плани роботи керівників гуртків, складається графік відкритих занять та виховних заходів, затверджується перелік тем самоосвіти. Узгоджується розклад роботи гуртків на базі шкіл міста та укладаються угоди про співпрацю між адміністраціями закладів, що обумовлює якісне виконання освітнього процесу.

Освітній процес у Конотопському ЦДЮТ протягом навчального року здійснювався диференційовано (відповідно до віку, індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей, стану здоров’я вихованців) та з використанням різних організаційних форм роботи: заняття, індивідуальне заняття, конкурси, змагання, екскурсії, практична робота, виступи, виставки, репетиційні збори тощо. У канікулярні, святкові та вихідні дні Конотопський ЦДЮТ працював за окремими планами, затвердженими директором закладу. У зв’язку з війсковим станом навчання проходило у змішаному режимі: як офлайн, так і онлайн. Для проведення занять педагоги використовували різні освітні платформи, соціальні мережи та канал youtube.

Упродовж 2024-2025 навчального року методичний відділ Конотопського Центру дитячо-юнацької творчості здійснював свою діяльність відповідно до річного плану роботи, затвердженого директором закладу, на основі таких нормативно-правових документів: Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», Національної стратегії розвитку освіти в Україні, методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу в позашкільних закладах освіти.

У складі методичного відділу працюють 4 фахівці з вищою педагогічною освітою, які мають відповідний рівень кваліфікації, досвід практичної діяльності та прагнення до саморозвитку. Методичний відділ є координаційним і консультативно-інформаційним осередком щодо організації освітнього процесу, впровадження інноваційних методик, підвищення професійного рівня педагогічних працівників.

Методична діяльність в закладі велась в умовах постійної адаптації до сучасних викликів: необхідності впровадження цифрових інструментів, розвитку змішаного навчання, підвищення ролі емоційного та ментального благополуччя як вихованців, так і педагогів.

Основними функціями методичного відділу були:

  • методичне забезпечення освітнього процесу;
  • підтримка творчої ініціативи педагогічних працівників;
  • організація системи підвищення кваліфікації та професійного зростання педагогів;
  • впровадження інноваційних технологій у діяльності гуртків;
  • координація участі закладу у конкурсах, фестивалях, проєктах.

Протягом 2024-2025 навчального року методичний відділ здійснював системну роботу з організаційного та методичного супроводу освітнього процесу, забезпечуючи ефективну діяльність педагогів.

За звітний період методистами відділу:

  • надано 63 індивідуальні методичні консультації;
  • проведено 9 засідань методичних об’єднань за напрямами художньо-естетичного, декоративно-прикладного та гуманітарного профілів;
  • проведено 2 методичні семінари;
  • підготовлено 9 педагогічних працівників до виступу на педагогічних радах;
  • створено єдиний електронний журнал проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічними працівниками.

Проведені методичні заходи сприяли професійному зростанню педагогічних працівників, активізували внутрішньо колективний обмін досвідом, сприяли розвитку творчої ініціативи та впровадженню новітніх педагогічних технологій в освітній процес закладу.

Протягом навчального року педагогічні працівники закладу взяли участь у 98 курсах підвищення кваліфікації  та отримали відповідні сертифікати. Суб’єктами підвищення кваліфікації є: Комунальний заклад Сумський обласний Інститут післядипломної педагогічної освіти, ТОВ «Едюкейшнал Ера», ТОВ «Всеосвіта», Громадська організація «Динаміка успіху», ТОВ «Академія цифрового розвитку», ГО «НППУ», Міжнародна асоціація позашкільної освіти, Київський Палац дітей та юнацтва, ГО «Платформа ОСВІТИ», ГО «РУХ ОСВІТА», Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Центр нової освіти Івана Іванова, ГО «Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів», Інститут модернізації освіти, МОМ Міграція, Національна організація скаутів України, Український державний центр позашкільної освіти.

Системна та багаторівнева робота з підвищення професійної майстерності сприяла зростанню педагогічної культури колективу, формуванню атмосфери професійної підтримки та співпраці.

В 2024-2025 навчальному році атестовано 5 педагогічних працівників:  Байло А.С. (відповідає займаній посаді, присвоєно 11 тарифний розряд), Корольова І.А. (відповідає займаній посаді, підтверджено 10 тарифний розряд), Перерва В.С. (відповідає займаній посаді, методист підтверджено 12 тарифний розряд, керівник гуртка присвоєно 12 тарифний розряд), Силка О.І. (відповідає займаній посаді, підтверджено 12 тарифний розряд), Чинін С.Д. (відповідає займаній посаді, підтверджено 12 тарифний розряд).

Діяльність сценічного відділу у 2024–2025 навчальному році здійснювалась відповідно до річного плану роботи закладу, затвердженого педагогічною радою. Керівники гуртків сценічної творчості працювали згідно з програмами своїх гуртків і навчально-тематичними планами.

Колективи сценічного відділу брали участь у заходах обласного, всеукраїнського та міжнародного рівнів, як в онлайн-, так і в офлайн-форматах.
          Загальні підсумки участі такі:

з\п

Підпорядкованість Кількість

конкурсів

Кількість

учасників

Гран-прі І

місця

ІІ

місця

ІІІ

місця

1 Міські конкурси 7 79 2 9 2 2
2 Обласні конкурси 4 27 0 2 4 4
3 Всеукраїнські конкурси 16 191 1 23 3 7
4 Міжнародні конкурси 22 459 10 66 26 4
Загалом: 49 756 13 100 35 17

Організаційно-масовий відділ за період вересень – травень  2024-2025 навчального року охопив:

  • лекції – 6 – 221 осіб;
  • розважальні програми (лише для вихованців закладу) – 14 – 420 осіб;
  • вікторини – 4 – 67 осіб;
  • онлайн-челенджів – 6 – 205 осіб;
  • новорічні ранки (лише для вихованців закладу) – 610 осіб;
  • благодійні-концерти-аукціони – 3 – 480 осіб;

Всього охоплено –  2003 особи.

Починаючи з вересня, для керівників сценічного відділу  було проведено 3 засідання методичного об’єднання, на яких обговорювались такі питання:

  • організація роботи відділу в умовах воєнного стану, затвердження репертуарних і планів роботи, оформлення документації;
  • форми та методи організації дистанційного навчання, сучасні підходи до роботи з дітьми;
  • професійне зростання педагога, самоосвіта та обмін досвідом, використання сучасних педагогічних технологій під час заняття. Підсумки роботи за 2024/2025 навчальний рік та перспективні завдання.

У зв’язку з воєнними діями та військовим станом в Україні адміністрація  Конотопського ЦДЮТ тримала на постійному контролі чисельний склад колективів. У керівників сценічного відділу налагоджений тісний контакт з батьками вихованців. Проводився  щоденний моніторинг за пересуванням  дітей під час повітряних тривог на території закладу. Створені онлайн відеоролики, відпрацьовані правила  та алгоритми дій з дітьми та батьками під час занять в умовах війни.

Протягом 2024-2025 навчального року  колективи сценічного відділу, а саме: Народний художній вокальний колектив «До-Мі-Соль-ка» (керівник Гланц Ю.С.), вокальний колектив «Камбіата» (керівник Силка О.І.), Зразковий хореографічний колектив «Лілея» (керівник Єрьоміна Т.М.),  колектив сучасного танцю «Сузір’я» (керівник Корольова І.А.) провели благодійні  концерти в укриттях (бомбосховищах) демонструючи підтримку учнівською молоддю наших українських військових та підтверджуючи професіоналізм і високий рівень виконавської майстерності вихованців.

У порівнянні з попереднім навчальним роком спостерігається помітне зростання результативності сценічного відділу. Збільшилась кількість перемог на конкурсах різного рівня, а також здобуто більше кубків, дипломів та відзнак.

Цей позитивний результат є свідченням високого професіоналізму керівників гуртків, наполегливості та таланту вихованців, а також системної й злагодженої роботи всього колективу. Зростання показників успішності підтверджує ефективність навчального процесу та творчого підходу до підготовки учасників.

Упродовж 2024–2025 навчального року організаційно-масовий відділ активно долучався до підтримки Збройних Сил України. Було проведено значну кількість благодійних концертів, акцій і тематичних заходів, спрямованих на збір коштів, гуманітарної допомоги та необхідних речей для військовослужбовців.

До ініціатив активно долучалися як вихованці гуртків, так і їхні батьки, педагоги та небайдужі мешканці громади. Така діяльність стала не лише важливою формою допомоги, а й засобом національно-патріотичного виховання молоді, формування в них почуття відповідальності, єдності та підтримки.

Благодійна робота організаційно-масового відділу стала яскравим прикладом єдності творчості та громадянської свідомості в умовах воєнного часу.

Упродовж 2024–2025 навчального року організаційно-масовий відділ значно активізував свою діяльність у напрямі виховної роботи з дітьми та учнівською молоддю.

Особливу увагу було приділено розвитку морально-етичних цінностей, національно-патріотичному вихованню, формуванню громадянської свідомості та культури спілкування. Протягом року було організовано низку тематичних заходів, інтерактивних зустрічей, акцій, конкурсів та проєктів, спрямованих на всебічний розвиток особистості.

Завдяки командній роботі організаторів, вихованці стали активними учасниками як внутрішніх, так і загальноміських виховних ініціатив, що сприяло зміцненню взаєморозуміння, толерантності та відповідальності серед дітей.

Діяльність сценічного організаційно-масового відділу Конотопського ЦДЮТ у 2024–2025 навчальному році була продуктивною, результативною та суспільно значущою. Незважаючи на складні умови воєнного стану, майже всі заплановані заходи були успішно реалізовані, що свідчить про високий рівень організації, професіоналізм педагогів і творчий потенціал вихованців.

Колективи сценічного відділу показали стабільне зростання як кількісних, так і якісних результатів: збільшення кількості учасників, перемог на конкурсах різного рівня, а також активну участь у благодійних та патріотичних заходах. Водночас організаційно-масовий відділ забезпечив ефективну виховну і організаційну роботу, охопивши понад 2000 учасників різноманітними заходами морально-етичного, культурного та патріотичного спрямування.

Злагоджена командна робота, взаємодія з батьками, постійне вдосконалення педагогічної майстерності та адаптація до умов сьогодення забезпечили високий рівень результативності, духовного збагачення вихованців і внесок у розвиток громадянського суспільства.

В 2024-2025 н.р. педагоги об’єднання дошкільнят працювали згідно плану роботи. Групи комплектувалися залежно від умов роботи закладу, вікових ознак та освітніх потреб. Протягом року функціонувало 11 груп гуртка «Барвінок», серед яких 4 ранкові та 7 вечірних груп, та 3 групи гуртка «Соннечко». Педагоги об’єднання дошкільнят працювали відповідно календарно-тематичних планів, програму гуртка виконали.

Пріоритетним завданням роботи було створення безпечних умов для збереження фізичного і психічного здоров’я та ефективної взаємодії учасників освітнього процесу під час дії воєнного стану. З цією метою в укритті була облаштована кімната для занять з вихованцями об’єднання дошкільнят.

Освітній процес відбувався за змішаною формою навчання, але 90% занять було проведено офлайн, що надало змогу проводити заняття більш ефективно та результативно. Заняття в режимі онлайн педагоги організовували у робочих групах у Вайбері та за допомогою Ютуб-каналу.

Протягом року були проведені 3 методичних об’єднання. Темою І було «Організація освітнього процесу в умовах  військового стану. Визначення аспектів роботи об’єднання дошкільнят на новий навчальний рік», на якому зазначалося, що організація освітнього процесу у воєнний час – це новий виклик для усіх педагогів, зокрема і для педагогів закладів позашкільної освіти. Тому надзвичайно важливо гнучко підходити до організації роботи закладу та налаштовувати освітній процес так, щоб він був комфортним і безпечним для дітей та педагогів. В ході методичного об’єднання були також визначені аспекти роботи на новий навчальний рік. ІІ методоб’єднання відбулося в формі семінару-практикуму «Апгрейд за обміном, або Взаємопідтримка — ключ до професійного зростання». Стати рушіями змін, творцями нових освітніх технологій, опорою для вихованців – такий суперплан стоїть перед сучасними педагогами. З цією метою під час даного заходу педагоги налаштовувалися на оновлення освітнього процесу, перегляд педагогічниних стереотипів,зміни, професійне й особистісне зростання. На ІІІ методоб’єднанні були підведені підсумки роботи за 2024-2025 н.р. та визначені перспективні завдання на 2025-2026 н.р.

Педагоги об’єднання дошкільнят також брали активну участь в обласних методоб’єднаннях. Так, 8 квітня в ході засідання обласного методичного об’єднання педагогів закладів позашкільної освіти, які працюють з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку з теми «Узаємодія педагогів і родини у вихованні екосвідомих громадян України» виступила Волошкова С.В., методист Конотопського ЦДЮТ. В своїй презентації вона висвітлила роботу нашого закладу з даного питання.

В цьому навчальному році атестувався 1 педагог об’єднання дошкільнят – Перерва В.С. Підготувавши інтерактивний плакат, В.Перерва висвітлила свою роботу за два роки роботи з дітьми 5-го року життя. За результатами атестації В.Перерві присвоєно 12 тарифний розряд.

Для вихованців об’єднання дошкільнят в 2024-2025 навчальному році пройшли вже традиційні свята: осінні, новорічні, весняні, випускні та тематичні заняття: до Дня Святого Миколая та до Великодня. В лютому-місяці для дошкільнят було проведено конкурсі читців «З Україною в серці», який також вже став традиційним. Також протягом року діти відзначали День дівчаток, День хлопчиків, День хліба, День здоров’я, для дітей було організовано розважальні програми «Піжама-паті» та «Гарбуз-паті».

Педагоги об’єднання дошкільнят продовжують працювати на високому рівні, про що свідчать рівень підготовки дітей до школи та задоволеність батьків.

У складі Конотопського Центру дитячо-юнацької творчості успішно функціонує відділ декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва, педагоги якого працюють згідно з річним планом закладу і у своїй професійній діяльності керуються законодавчою базою для закладів позашкільної освіти.

У 2024/2025 навчальному році у складі відділу працювало 6 педагогів-майстрів своєї справи, кожен з яких має понад 15 років педагогічного стажу у стінах Конотопського ЦДЮТ, тому всі вони випрацювали власний педагогічний стиль та підібрали відповідні методи і форми роботи з вихованцями.

Педагоги таких гуртків декоративно-прикладного та образотворчого відділу: «Аксесуарне моделювання», «Фантазія», «Сувенір», «Колорит», «Гармонія» та «Арт-фентезі» – проводять свої заняття згідно з річним планом роботи та календарно-тематичним плануванням кожної групи. Навчально-виховна робота проводилась згідно з річним планом виховних заходів Центру.

Варто зазначити, що 2024/2025 навчальний рік змусив керівників гуртків вкотре перелаштовувати свою роботу, адже у силу безпекової ситуації освітній процес було повністю організовано в укритті. Таким чином педагогам довелося працювати в умовах обмеженого простору, подекуди не зовсім комфортних умовах праці, паралельно з іншими колективами… Попри все це, педагоги щасливі, що мали можливість працювати з дітьми в очному форматі, адже живе спілкування та безпосередній контакт дають свої результати. Всупереч усім обставинам (постійна робота в укритті, відімкнення електроенергії, виснаження після неспокійних ночей), педагоги відділу продемонстрували високі результати своєї діяльності.

Керівники гуртків разом із своїми вихованцями робили посильний внесок у спільну справу – допомогу Збройним Силам України. Вони надавали роботи для аукціону, проводили виставку-продаж виробів ручної праці, долучалися до акцій зі збору смаколиків для захисників. Педагоги брали участь у виготовленні тематичних декорацій та створенні святкової атмосфери під час проведення благодійних концертів та розважальних заходів Центру.

Керівник  гуртка «Сувенір» Назаренко Л. В. плідно працювала з групами продовженого дня на базі ліцею № 13, що популяризувало роботу Конотопського Центру дитячо-юнацької творчості серед закладів загальної середньої освіти міста. Керівники гуртків Савінкіна Д.М. та Кліндухова С.П. працювали з групами «Сонечко» та «Барвінок» Об’єднання дошкільнят, відкриваючи в них нахили до декоративно-прикладної творчості.

З метою психологічного розвантаження та підтримки ментального здоров’я педагогів членом відділу Дерою-Глушко Ю.О. було проведено арт-терапевтечний майстер клас з розпису екоторбинок.

Діяльність творчої групи та ради Зразкової дитячої художньої галереї «Натхнення» Конотопського ЦДЮТ була продуктивною та спрямованою на художньо-естетичний розвиток вихованців та творчої молоді міста. Упродовж навчального року на базі галереї були організовані та проведені: міський фестиваль-конкурс «Джерела Конотопщини», міський конкурс ілюстрацій «Тарасові шляхи», виставка робіт образотворчого мистецтва вихованців гуртка «Арт-фентезі» «Це – моє небо, це – моя земля», виставка робіт образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва «Етноформат» вихованців гуртків «Колорит» та «Сувенір».

Наука невпинно рухається уперед, тому, щоб іти в ногу із часом, педагоги змушені постійно підвищувати рівень своєї педагогічної майстерності. Усвідомлюючи педагогічний потенціал технологій штучного інтелекту та здатність застосовувати нейромережі для планування навчання в професійній діяльності більшість педагогів відділу пройшли успішне навчання за програмою онлайн-інтенсиву «Педагогічні можливості штучного інтелекту в позашкільній освіті».

Методична робота з педагогами відділу проводиться відповідно до плану засідань методичного об’єднання. У 2024/2025 начальному році методистом відділу Перервою В.С. було проведено 3 засідання методичного об’єднання за темами: 1) Освітні втрати та розриви. Способи  їх подолання у гуртку позашкільної освіти. 2) Підвищення професійної компетентності педагога як необхідна умова ефективності освітнього процесу. 3) Брифінг-обговорення результатів навчального року «Складові успішного педагога-позашкілька».

Попри надзвичайно складну ситуацію, у якій опинилася система освіти всієї країни і наш Центр зокрема, відділ декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва у 2024/2025 навчальному році показав високу результативність роботи у міських, обласних,  всеукраїнських та міжнародних конкурсах з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, серед них: 3 міських (І-4, ІІ-2, ІІІ-2), 4 обласних (І-10, ІІ-3), 10 всеукраїнських (І-6, ІІ-3, Участь, Переможці) та 16 міжнародних (І-34, ІІ-12, ІІІ-2, 10 Гран-прі) конкурсів та фестивалів.

Результати роботи відділу за вказаний період демонструють високий рівень професійності педагогів, їх гнучкість, уміння працювати з високою ефективністю у складних обставинах, підбираючи для цього відповідні методи і прийоми, відданість своїй справі і прагнення створити комфортні умови навчання для своїх вихованців.

Психологічна служба Конотопського Центру дитячо-юнацької творчості  функціонує з 2008 року і  представлена практичним психологом, яка має навантаження 0.75ставки та 9 годин гурткової роботи. Практичний психолог має окремий кабінет, який забезпечений всім необхідним.

У 2024/20245навчальному році, зважаючи на складний період у нашій державі актуальними є питання забезпечення ментального здоров’я, повсякденна психологічна допомога та емоційна підтримка усіх учасників освітнього процесу. Власне через це основною метою роботи психологічної служби в 2024-2025 н.р. був психологічний супровід всіх учасників освітнього процесу в нестабільних, кризових ситуаціях.

Пріоритетним завданням психолога ЦДЮТ було збереження і зміцнення психічного   здоров’я   всіх   учасників   освітнього   процесу.     Організація заходів з метою збереження і зміцнення психічного   здоров’я   всіх   учасників   освітнього   процесу в діяльності психологічної служби  Конотопського ЦДЮТ на 2024-2025 н.р. здійснювалася в рамках наступних напрямів роботи психолога:

  • Організація психологічної допомоги та емоційної  підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану через напрацювання механізмів стресостійкості особистості, навчання технікам, які допоможуть стабілізуватися під час стресу з використанням матеріалів Всеукраїнського проэкту «ТИ як?»»
  • Підвищення психологічної компетентності педагогічних працівників через участь у обласному проекті» Завжди поруч»
  • Здійснення психологічної підтримки здобувачів освіти які опинилися в складних життєвих ситуаціях та вихованців з числа внутрішньо переміщених осіб;
  • Наповнення сторінки «Кабінет психолога на сайті ЦДЮТ
  • Здійснення психологічно-просвітницької діяльності що спрямована на інформування усіх учасників освітнього процесу з питань збереження їхнього соціального і психічного благополуччя .

Для організація  психологічної допомоги та емоційної  підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану  були організовані наступні заходи:

–        ранкові зустрічі з педагогами в рамках проекту «Завжди поруч»

–        надання рекомендацій для учасників освітнього процесу через сторінку закладу в мережі Фейсбук; введення Кабінету психолога на сайті закладу; консультації батьків у батьківських чатах у Вайбері.

–        консультування родин у кризових ситуаціях.

Створенню безпечного середовища, та  забезпеченню захисту прав і свобод дітей в умовах воєнного стану в Україні сприяли заходи проведені під час  акції до Дня толерантності,  заходів в рамках акції «16 днів без насильства».

З метою профілактики дезадаптації та створення комфортного середовища необхідного для розвитку і виховання дітей  вивчався стан перебігу адаптації «домашніх дітей» в новостворених групах, за результатами якого куратори груп та батьки отримали необхідні рекомендації.

Діяльність психологічної  служби в 2024–2025 н.р. булла гнучкою, адаптованою  до сучасних реалій. Вона сприяла:

  • підвищенню психоемоційної стійкості дітей та дорослих;
  • покращенню адаптаційних процесів у колективах;
  • зниженню рівня тривожності, конфліктності, проявів булінгу;
  • формуванню партнерських стосунків у трикутнику “дитина–батьки–педагоги”.

За 2024-2025 навчальний рік до банку обдарованих дітей Конотопського ЦДЮТ за всіма видами обдарувань входять 23 особи. Із них: музична творчість -7, образотворче мистецтво – 6, декоративно – прикладне – 4, хореографічне мистецтво  – 6, науково-технічна – 0.

Протягом навчального року постійно   вивчалися   інтереси,  запити  та  потреби  обдарованих  дітей. Безпосередньо керівники гуртків забезпечували  участь гуртківців в різноманітних міських, обласних, Всеукраїнських та міжнародних фестивалях, виставках та конкурсах.

Здібні гуртківці закладу  – можуть без спеціальних вправ і вказівок керівника гуртка самостійно здійснювати узагальнення матеріалу, теми та її виконання. У цих дітей проявляється гнучкість мислення, вони вміють побачити у буденному незвичне, творче, особливе, в очевидному неймовірне. Це діти, в яких добре розвинена пам’ять. Вони запам’ятовують великий об’єм матеріалу і надовго його зберігають.  Ніякі здібності не можна розвинути без відповідних знань, умінь, без уважності, наполегливості, працьовитості, почуття відповідальності за доручену справу і прагнення доводити її до кінця, звички приклади зусилля. Талант – це передусім клопітка i цілеспрямована справа.         Протягом навчального року педагогами ЦДЮТ  для вихованців та керівників гуртківців було проведено численну кількість майстер-класів та розважально – пізнавальних програм, а також вихованці брали участь у акціях, присвячених пам’ятним датам України та на підтримку ЗСУ.

Рівень професіоналізму всіх педагогів ЦДЮТ визначається участю вихованців у виставках, конкурсах, змаганнях. Так в 2024-2025 навчальному році гуртківці мають наступні досягнення:

з\п

Підпорядкованість Кількість

конкурсів

Кількість

учасників

Гран-прі І

місця

ІІ

місця

ІІІ

місця

1 Обласні 25 129 18 13 7
2 Всеукраїнські 32 242 1 38 16 15
3 Міжнародні 40 417 18 93 41 6

Аналіз підсумків роботи свідчить про те, що колектив педагогічних працівників у процесі своєї діяльності ефективно працював над реалізацією освітніх навчальних завдань, про що свідчить покращення результативності освітнього процесу, а саме, участь у конкурсах та виставках не тільки в очному, а й у дистанційному форматі.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *